RUBRIKER SUGER

Jag vet inte riktigt vart Amanda har tagit vägen? Hon har inte uppdaterat på 2 dagar och jag har inte snackat med henne nånting IRL heller så vi får väl vänta och se när hon kommer tillbaka.

I alla fall så hittade jag denna urgulliga video!

Justin Bieber, Jaden Smith och Justins dansare, Jalen, träffar Ellen Degeneres och Greyson Chance backstage efter VMA's! Haha jag älskar när Jaden hälsar på Greyson med värsta handslaget ;)

För er som inte vet vem Greyson Chance är så kolla den här videon! Kanske slåt han igenom som Justin med en fantastisk sångröst som han lägger upp på internet? Dock är hans röst lite "manligare" än Justins och han är 13 år, haha ;) Men ändå sjukt bra!


Det var lite update från mig. Fredag imorrn, härligt! Hade hoppträning idag som gick bra, och ska även åka bort till Sandra och träna på lördag igen.

vi hörs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0