OMB JAG ÄR HAPPY!

Loggade nyss in på justindrewbieber.blogg.se och såg att Justin Bieber vunnit priset för Best New Artist på MTV's Video Music Awards inatt!!! Fyfan vad glad jag vart, och herregud vad han är värd det!! Klicka in på den största svenska fanbloggen för film och bilder! Jag sitter fan här och ler och garvar för mig själv för att jag är så glad, gud va töntig jag är xD 

Jag ka kolla på reprisen ikväll och det tycker jag ni också ska göra!
21:05
- Röda Mattan på VMA's (Intervjuer med deltagarna osv)
22:00 - Video Music Awards Performances (framträdandena)
MTV såklart ;) Jag dejtar TVn ikväll, helt klart!
Förutom Justin Bieber så var det ju massa andra artister också! Bland annat Kanye West, Eminem, Drake, Lady Gaga, Travis McCoy and so on...


Men nu ska jag diska så slut på det roliga :(

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0