OKEJ, NU ÄR JAG TILLBAKA!

Har inte orkat blogga på ett tag, som ni nog märkt. Men nu är jag tillbaka! :)

Liggar just nu i sängen och lyssnar på musik och taggar inför tävlingen imorgon! Blir LB och LA på Baståsens RK, önska mig lycka till? Det lär i alla fall behövas! Hoppas han är pigg så jag slipper driva som jävla dåre hela tiden ;)

Jag kommer börja blogga mer om min vardag än vad jag gör nu. Ska jag bara skriva om mig och Pepper så blir det typ ett inlägg om dagen, men skriver jag om annat så blir det ju mer ;)

Sitter och funderar på en ny bloggdesign också, men innan jag kan börja med den så måste jag och Amanda ta lite ny kort! Har ni nåt önskemål på färg eller stil eller liknande? Det är ju faktiskt ni som läser, så det måste ju få vara ni som väljer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0