NU TAGGAR VI!

Anmäld till Baståsen den 9 oktober. Dressyr såklart, LB:1. Våran första tävling, och som jag längtar! :D Träning för både Boel och Sandra kommer vara väl behövda nu! Fyra veckor kvar, och som vi ska träna!!
Både emma & jossan följer med som stöd haha, men bunnie är så snäll så det kommer nog gå bra hoppas jag:)

Nu ska vi snart äta efterätt, och jag är helt proppmätt! Haha, jag ääälskar mat! Imorgon blir det uteritt med emma och dalton, galopp/race står på schemat!;) Riktigt skoj! Måste rida dressyr efter vi gjort det för hörde av jossan att han behövde det. Just ja, jag har inte sagt vad som var i paketet! Det var iallafall två bäddset av något dyrt märke, kostade typ 400 kr/styck men jag vann ju ett presentkort så fick dom gratis! Amanda kommer sova som en kung;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0