MITT SKRIVBORD

Hehe, här kommer en bild på mitt fina skrivbord på datorn ;)

Haha, så här kan det gå när man lämnar mig med en dator med photoshop och fri tillgång till Justin-bilder ;)
I "Hot stuff"-rutan så är det ett bildspel med bara Justin och sen är det Internet-länkar till amazon.com där dom säljer bland annat en JB i kartong i naturlig storlek (VILL HA DEN!!), och sen en länk till cdon.coms Justin-sida och sen en länk till justindrewbieber.blogg.se som är den enda bloggen jag läser varje dag! För er som undrar vad den gula rutan är för något så kan jag berätta att det är en börsräknare så jag kan kolla hur mycket något kostar i t.ex svenska kronor, om jag ska handla på nätet för dollar eller euro elr liknande.

Och jag vet att det är rörigt med mina ikoner men jag trivs med dom ^^

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0