JAG ÄLSKAR...

engelska! Alltså, det är ett underbart språk och så. Vill verkligen kunna det bättre! Och sen, engelskan i skolan nu går så helvetes bra och just nu jobbar jag med att skriva information om en låtskrivare och sångare och även analysera några låtar av den personen. Och ni behöver väl inte ens fråga vem jag har valt? Jag har redan skrivit typ 3 sidor på word och jag har jobbat mindre än en timme med den xD
Vi har NO-prov på torsdag och jag kan typ ingenting! Okej jag överdrev lite där, jag kan liite.

Dagens nördarlåtar: B.o.B - Airplanes feat. Hayley Williams from Paramore och Justin Bieber - Pick me, så sjukt underbara!

Fick damp igår på MTV! Skulle ju kolla på VMA's men själv showen cpade sig så först sändes det som vanligt, sen hoppade det in massa musikvideos mitt i (dom skulle inte va där) och sen kom showen tillbaka, fast texten var helt cp, och sen höll det på sådär så att man missade en massa och fick kolla på allt typ 2 gånger. När det var nån som uppträdda så stog det nåt om Justin i textningen som man aldrig fick se och då fick jag DAMP!
Men som tur är så sänder dom om allting nästan varje kväll hela veckan, så jag ska kolla ikväll om det är bättre. Alla kollar:
19:55 - VMA's Red Carpet Show
20:50 - VMA's Main Show
På MTV som vanligt ;)

hörssss!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej, är det meningen att bloggen ska heta ponny i vardag eller ponny i vår dag? :D

2010-09-15 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0